«حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی
سرخط خبرها

«علی نصیریان» عضو سیاست‌گذاری جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی شد

  • کد خبر: ۱۵۳۶۸۹
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
«علی نصیریان» عضو سیاست‌گذاری جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی شد
اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی معرفی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای سیاست‌گذاری بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی روز گذشته یکشنبه (چهاردهم اسفند) طی احکام جداگانه‌ای اعضای شورای سیاست‌گذاری این رویداد هنری را معرفی و منصوب کرد.

در مراسمی که با حضور محمود سالاری، کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی و رییس جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی و احمد جولایی، دبیر بیست‌ویکمین دوره این جشنواره برگزار شد، علی نصیریان، داوود فتحعلی‌بیگی، غلامرضا منتظری، حسن قنادیان، محمدباقر قهرمانی و هوشنگ جاوید به‌عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست و یکمین جشنواره بین المللی معرفی شدند.

متن حکم به شرح زیر است: «نمایش ایرانی درّ گرانقدر گنجینه هنر ایرانی است. گنجینه ارزشمندی که قرن‌هاست زیباترین و ناب‌ترین آفریده‌های هنرمندان بزرگ و نیک نام این سرزمین را در خود دارد. بر ماست که این سرمایه گران‌سنگ را قدر دانسته و در پویایی و پایایی آن به قدر توان و شاید بیش از آن بکوشیم. موجب خرسندی و سپاس است که با حضور و همراهی ارزشمندتان به عنوان «عضو شورای سیاست‌گذاری بیست و یکمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی» یاریگر ما در این رویداد فاخر ملی هستید. امید که با حضور و همراهی شما و ارائه پیشنهادات سازنده و اثرگذار شاهد برگزاری هرچه شایسته‌تر این رویداد هنری ارزشمند باشیم. از پروردگار مهربان برای شما پیروزی و سربلندی آرزو دارم.»

بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش‌های آیینی و سنتی سال آینده در تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->